Freely, flexibel inzetbaar personeel:  Bediening, Keuken, Spoelkeuken, Schoonmaak, etc.

  • Functies & Shifts

    Het enige wat u als werkgever hoeft te doen is registreren en een profiel aanmaken. Na registratie ontvangt u een e-mail ter bevestiging. U kunt na hierna direct beginnen met het aanmaken van functies en shifts waarop onze geselecteerde en gescreende freelancers kunnen reageren.

  • Kies de beste kandidaat

    Welke freelancer past het beste binnen het profiel van uw shift? Wij hebben geen automatische acceptatie van freelancers, d.w.z. dat u altijd zelf, pas na acceptatie, bepaald wie er bij u op de werkvloer komt te staan. Accepteert u niemand, dan verloopt de shift, zonder verdere consequenties.

  • Maak een duidelijke briefing

    Waar moet de freelancer aan voldoen, denk hierbij aan; waar de freelancer zich moet melden, contactpersoon met eventueel telefoonnummer, kledingvoorschriften, hoeveel tijd van tevoren aanwezig zijn, voorkomen en andere verwachtingen.

  • Uurtarieven

    Denk aan aantrekkelijke uurtarieven, zodat de freelancers op uw shifts zullen reageren. Als minimumtarief adviseren wij 13,00, maar hou natuurlijk wel rekening met de verschillende functies, leeftijden en ervaringen.

Begin direct

Waarom Freely?

Freely gaat verder dan enkel en alleen bemiddeling. Wij denken mee met onze werkgevers en alle feedback is welkom. Wij zijn bijvoorbeeld nu bezig met het ontwikkelen van een "no show" dienst, die binnenkort online gaat. Daarbij gaan we over een tijdje van start met onze Freely Academy, om zo ons steentje bij te dragen aan het oplossen van de personeelstekorten in de horeca. Onze helpdesk staat voor u klaar en wij zullen er alles aan doen om u zo goed mogelijk te helpen bij de inzet van tijdelijk personeel.

Ons platform is 100% DBA proof, er wordt gewerkt met overeenkomsten die goedgekeurd zijn door de belastingdienst, er is geen risico op eventuele naheffingen of schijnzelfstandigheid.