Registreer uw zaak in een paar eenvoudige stappen en wij regelen de rest voor u.

Geen zorgen meer over ziekte, arbeidsongeschiktheid en andere werkgeversrisico’s.?  Wij  beschikken over meer dan 2000 professionele horeca flexwerkers die de eventuele gaten in uw rooster op kunnen vullen, via online shifts. Daarnaast kunt u uw personeel laten werken via Freely, waarbij u zelf de werving en selectie van uw medewerkers verzorgd. U betaald alleen de gewerkte uren. Neem nu contact met ons op via info@freely.nl of 010-669079 en wij zorgen samen met u voor de beste oplossing. 

  • Hoe bespaart u personeelskosten?

    U bespaart vooral door onze lage bemiddelingskosten en het efficient inzetten van uw/ons personeel. Na ons contact kunnen wij samen uw bedrijfsprofiel compleet maken, inventariseren wij uw personeelsbestand en vullen wij samen met u de eventuele gaten in uw rooster met nieuwe horeca professionals. 

  • Wat is de meest effectieve invulling van uw rooster?

    Dit zal een combinatie zijn van uw eigen personeel, aangevuld met onze flexwerkers die u in kunt zetten tijdens de piekmomenten in uw bedrijf. Hierdoor hoeft u niet eigen personeel aan het werk te houden tijdens rustige momenten, maar helpen wij wanneer het nodig is.

  • Beoordeel de freelancer en accordeer de gewerkte uren

    De gewerkte uren kunt u achteraf accorderen. Geef de freelancer een review en selecteer hem/haar eventueel als favoriet om zo een eigen flexibele workforce  te creëren, zodat u handig en snel in kunt springen bij ziekte, vakantie van uw vaste personeel en de drukte bij feesten, of drukke terrasdagen.

  • Ontvang een overzichtelijke factuur

    Iedere keer ontvangt u van ons een overzichtelijke factuur (inclusief onze bemiddelingskosten van 2,00 per gewerkt uur) met alle gewerkte uren van de verschillende flexwerkers, zonder bijkomende werkgeverslasten. In uw financiële overzicht wordt alles bewaard. Het betalingstermijn wordt gezamenlijk afgesproken.

Begin direct
Christien | 36

“Freely beperkt mijn werkgeversrisico.”

Via Freely kan ik mijn eigen personeel laten verlonen, waardoor zij per saldo netto meer overhouden en daarnaast maak ik gebruik van hun flexwerkers. Door deze efficiënte inzet van personeel bespaar ik een hoop kosten.

Vertel mij meer!
Thijs | 56

“Freely ontzorgt!”

Freely maakt mijn leven een stuk simpeler. Geen zorgen meer bij ziekte, geen administratieve rompslomp, via mijn eigen portal heb ik een duidelijk beeld van alle personeelskosten, gewoon makkelijk! Enige minpuntje is de klantenservice, ze bellen me veel te vaak!!!

Vertel mij meer!

Wat zeggen andere werkgevers?

  • Eetcafé Vidocq

    Alex de Kock

    Wij zijn erg blij met Freely. Zij helpen ons bij vakanties van onze full timers, maar ook bij events en tijdens de drukke periodes, zoals terrasdagen/kerst/etc.

  • De Zalm Horeca Groep

    Mark Marée

    Freely is voor ons de oplossing bij het inzetten van tijdelijk personeel. Door onze groei, is het weleens lastig om goede full timers te vinden en Freely biedt daarbij uitkomst!

  • Prachtig Bar-Restaurant, Rotterdam

    Omar, Bedrijfsleider.

    In mijn ervaring verlopen zowel het contact en de samenwerking met het management en de collega's op de werkvloer zeer prettig. De freelancers zijn stuk voor stuk de beloofde ervaren krachten en de enkele hobbel is door het Freely management goed en snel opgepakt.

  • SS Rotterdam

    Paul de Jong, Senior Supervisor.

    Erg tevreden met het online platform van Freely. Wij zetten als bedrijf inmiddels verschillende functies/diensten op het platform en deze worden vaak ruim op tijd ingevuld. Het wekelijkse contact met de eigenaar/accountmanager maakt voor ons echt het verschil in vergelijking met andere platformen. We krijgen hulp bij het aannemen van freelancers en zo weten we min of meer al wie we krijgen of wat we kunnen verwachten, erg fijn.

  • Voor al uw flexibel/vast horeca personeel!

  • Zonder werkgeversrisico maar met een eerlijke beloning naar uw personeel.

  • Alles geregeld via Freely, contracten, verzekeringen, facturatie, etc....